با تو در ثانیه ها

با تو در ثانیه ها
 
کاش دلها در چهره ها بود
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 189
بازدید کل : 145176
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1

 

 

در شبانه های تنهاییم ،

در سکوت سرد و بی روح آسمان دلم ،

آنجا که ستاره های آرزو،رقص و دلفریبی می کنند ...و

درثانیه های دلتنگی ام

تو را آرزو نمی کنم

هیچوقت .....

تو در تنهایی من جایی نداری...

و آغوش خیالم بی تو بودن را عادت دارد

اصلا قرار نیست تنهاییم را با کسی قسمت کنم

بی تو در ثانیه ها را دوست دارم

بی تو ....... ثانیه ها....... را دوست دارم

 

ج _ علیخانی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط جعفر علیخانی